Jumaat, 19 September 2008

Lagi Gift Dari Sadi

hari ni dapat gift lagi dari sadi...mekasih yer sadi...
saya ambik dengan senang hati..
ni la gift dari sadi...

Photobucket

untuk sadi lak...

Photobucket

nak kongsi gift ni dengan semua teman2 blogger yang lain...terimalahhh...

Amy - adik yang comel
Data - adik yang manja
Dee Dee - adik yang jarang masuk blog...ekekek
Dir - ermmm...ni adik yang misteri...hehe..
Ena - ni pun adik gak...adik yang macam2...hehehe..
Gadez - ni adik yang apa yer?..adik manja...sama dgn siapa yer?..hehe
Geng Jahat - ni lak abg yang jahat...erkk...haha...
Inazlina - ni nenek tua...ekekek
Knizam - ni teman baru nak mesra
Rhea - ni pun adik gak...adik yang manis
Shahliza - teman serumah...hehe
Tempe - ni adik nakal...hrmmm...
Topotato - ni kentang yang sedap...ekekek..
WhiteDolphin - ni adik bawah meja...kiki
Zamz - ni teman tapi mesra...erkkk...hehehe

ambik la yerr...

6 ulasan:

SaDi berkata...

waaaahhhh.... thank yooouuuu... mmmuuuaaahhhh.... :D

husz_nie berkata...

huhuhu.. adik manja.. adik comel.. adik tu adik ni...

skalin kita adik nakal.. :(

maka dgn ini... berazam nak jadi lebih nakal lagi.. :p

mekasih akak... nanti tempe update kat blog..

tu hadiah ke award??

As berkata...

your welcome sadi...muahhss... :D


ok apa...adik nakal tu kan khas untuk tempe...ekekek...
berazam nak lebih nakal ekk?...ok la..adik nakal kuasa 2...kiki...

terpulang la..tempe nak hadiah ker atau pun award...mana2 pun boleh...

RHEA berkata...

tima kasih ye.. :)

amie... berkata...

amy dah amik...tq akk..
amy letak kt blog lg satu ye kak..

http://kalam-nurani.blogspot.com

eKiNisMe berkata...

gadez pn da amik da kak..
da update da pun blog tuhh..
tankiyuk ek..cyg akk..