Rabu, 25 Februari 2009

Gigitan Berbisa

Petang ahad dapat msg dari dek husz...masa tu saya kat ipoh...rumah bapa saudara...katanya dia kat spital...masuk wad...kena patuk ular kapak masa tolong kakak menebas...terkejut jugak la bila dengar berita tu...seb baik cepat pegi hospital dan ular tu dapat dibunuh untuk dibawa sekali ke hospital...kalau tak susah jugak doktor nak tau ular apa yang dah bagi gigitan berbisa pada dek husz...huhuhu...

saya cuma leh berdoa dari jauh agar dek husz cepat sembuh dah tak der apa2 perkara yang tak diingini terjadi...seram bila baca msg yang doktor akan potong jari tu kalau jari tu terus hitam...

gambar jari yang terkena gigitan berbisa encik ular kapak...huhuhu...

Photobucket

ni lak gambar jari lepas dibalut...

Photobucket

gambar ni ngeri saya nak tengok...masa dapat msg yg doktor toreh2 jari dek husz yang kena gigit tu...uwaaa...saya lak yang rasa nyilu...

Photobucket

semoga dek husz cepat sembuh...rajin2 makan ubat dan ikut nasihat doktor...harap jangan la ada sesiapa lagi yang terkena gigitan berbisa ni...

untuk dek husz...anggap ni dugaan dari Nya...malang sentiasa tak berbau dan gigitan ni jugak tak diduga...tabah yer...




3 ulasan:

RHEA berkata...

Selamat Hari Ibu khas untuk Kak As..

RHEA berkata...

erks..bersawang habes dah ni..

en_me berkata...

ngeri kannns.. salam ramadhan akak eta itteww