Isnin, 4 Ogos 2008

Bibi Blocksberg



ni filem german...pasal sorang budak nama bibi dan mak dia yang ahli sihir...aku dah tengok citer ni kat astro kirana sebelum ni...malam ni ulang balik...tengok balik sambil2 melayan pc ni...best citer dia...santai saja tengok...

biasa la kan...kalau ahli sihir tu mesti pompuan...huhuhu...lelaki tak ada ker yang jadi ahli sihir ni?...kalau aku jadi pengarah filem...aku nak buat filem yang ahli sihir tu lelaki...hahaha...

bila citer pasal ahli sihir ni...mesti tak lepas dari penyapu terbang...cuba korang bayangkan...betapa jimatnya nak pegi mana2 kalau naik penyapu ni...tak yah isi minyak...hehehe...

aku memang suka filem2 yang jenis cam ni...jenis yang tak heavy...santai saja...tak membebankan batu jemala beta...hahaha...

ni la budak nama bibi dengan batu kristalnyaaa...



ni pulak tempat pertemuan ahli2 sihir niii...



citer2 cam ni harap aku tengok sorang2 laa...hehehe...

tiba2 aku teringat ahli sihir lelaki...harry potter...dah ada rupanya ahli sihir lelaki...hehehe...terkubur la kerjayaku sebagai pengarah pilem...harhar...
harry potter ku yang cumil...

Tiada ulasan: