Isnin, 25 Ogos 2008

Di Tag oleh Zamz

ni kali pertama aku kena tag...mekasih ya zamz... :P
macam zamz...aku pun tak la suka di tag...hahaha...tapi aku akan cuba buat yang terbaik...

The rules:
1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog. I have to write about my self? Do I have to be honest? or just write in by using a mask at my face.


7 Facts about me :

1. aku sorang yang susah nak tegur orang kalau tak kenal...susah nak mula berkawan (tapi aku jadi ramah dalam dunia maya niii...huhu...)pendiam dengan orang yang jumpa kali pertama...tak reti nak borak dengan orang lebih tua dari aku...selalunya...sepatah orang tanya...sepatah la aku jawab...kalau dah lama kenal...aku jadi ramah la jugak...ikut mood masa tu...kadang2 terlebih ramah...kikiki...

2. aku orang yang paling benci bahasakan diri aku dengan aku...tapi sekali lagi kat blog ni...aku jadi sebaliknya...huhu...dunia dah berubah...hahaha...selalunya kalau borak kat shoutbox...aku masih kekalkan tak guna perkataan aku...aku jugak tak suka bila berborak dengan orang yang membahasakan diri dengan aku...pada aku...perkataan aku ni agak kasar untuk aku yang agak lembut...hahaha...

3. aku akan hilang selera kalau makan masakan yang tak pedas...tak apa kalau masakan tu tak pedas...tapi mesti ada cili potong kat sebelah aku waktu makan...

4. suka baca novel dan majalah...aku tak kisah kalau ada orang nak pinjam novel atau majalah aku...tapiiiiiiiii...macam mana aku bagi pinjam...macam tulah harus dipulangkan...aku akan pesan sebelum bagi pinjam...jangan lipat atau tumpahkan apa2 kat novel dan majalah aku tu...kalau ada kesan tak memuaskan bila novel atau majalah aku masa dipulangkan...itulah kali pertama dan terakhir aku pinjamkan kat orang tu...kira novel dan majalah aku tu cam nyawa aku laa...

5. aku suka melancong dan aktiviti2 luar...jalan2 kat tempat orang...tengok kehidupan orang...tengok budaya orang...salah satu hasrat aku yang belum tertunai sampai sekarang ialah mencandat sotong...ada saja halangan...kalau ikut semua hasrat...tak tersenarai...haha

6. aku cepat boring buat satu2 benda...masa mula2 nak buat cukup semangat...pastu...biasalah...hehehe...

7. fakta yang paling penting tentang aku...aku dah berkahwin lebih dari 10 tahun...bulan januari tahun 2009...genap 11 tahun aku bergelar isteri...cuma aku agak pelik bila ada yang tak percaya aku dah berkahwin...aku tak pernah sembunyi status aku sepanjang aku kenal dunia kedua ni...

ishhh...apasal nak 7 ajer niii...rasa cam banyak lagi nak tulis niii...ekekeke...

aku sebenarnya tak la suka tag orang lain sebab aku pun tak la suka di tag...tapi aku ikut rule dia la kannn...buat apa ada rule kalau kita tak ikut...hahaha...kalau ikut senarai teman2 aku kat sini...ada berapa kerat saja...tapi tiba2 aku terpikir mereka2 yang aku boleh tag...bersedia atau tidak...anda akan di tag...hehehe...

1. Tempe
2. Ena
3. Data
4. Whitedolfin
5. Inaz
6. Amy
7. Gadez

ni ajer yang terpikir...pada korang...kalau rajin buat arrrr...tak ada paksaan...hehehe...
percayalahh...sebab nama korang yang tertera...maksudnya korang diingati...hikhik...

ermmm...kalau korang dah penah buat tag niii...kira korang dah buat la ekk...tak yah la buat dua kali...aku pun tak tau korang dah penah buat ker tak...hehehe...

untuk yang di tag...tq in advance...

Photobucket

6 ulasan:

zamz berkata...

thanks update tag..7 tu wajib..kalau nak tambah apa salahnyaa

eKiNisMe berkata...

ai kak wild..ingtkan as mne la..upenye akk..hee~ haa..nt gadez wat tag akk ye~! lately nie bz cket..

psstt...pmatang pauh kn nk election..hehehe...

zamz berkata...

aspalela tuu

As berkata...

zamz..hehehe...
saya bagi takat yang dimintak ajer laaa...hehe

aspalela ekkk?...

Ingat tak lagi janji kita dulu aspalela
Kau dan aku akan bersama sampai ke hari tua
Tapi sayang janji itu dirampas orang ketiga
Oh aspalela jangan buat ku kecewa

hehehe

As berkata...

ok ajer...bila lapang buat la...bagus la dah kenal akak...hehehe...

pas ni boleh ahh cuti lepas kebizian untuk election permatang pauh... :)

eKiNisMe berkata...

akak..setelah sekian lame..
tag yg diberi bjaye diciapkn..
silalaa ke blog gadez..huu~