Rabu, 13 Ogos 2008

Rabu yang haru biru

malas nak citer banyak...banyak sangat kejadian yang berlaku hari niii...macam2 rasa ada...gembira...sedih...geram...cuma blum sampai tahap benci saja lagi...huhuhu...

rasa nak rehat ajer sekarang...aku kat sarawak sekarang niii...nanti ahh citer lagi...untuk teman2 yang berkunjung...untuk korang semua...cewahhh...cam ramai yang datang siniii...kikiki...ni antara lagu kegemaran aku...





ANDAI KU TAHU ~ Ungu

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku…

Andai ku tahu…
Kapan tiba masaku…
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…
Aku manusia yang takut neraka…
Namun aku juga tak pantas disurga…

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…

2 ulasan:

Diablo berkata...

Tak best ahhh lagu ni

As berkata...

awak memang cam tuuu...apa saya suka...semua awak tak suka... :(

ekekek... :P